ভিটামিন ও ক্যালসিয়াম ঔষধ

4.1 (49)

Medical | 3.4MB

Description

Kedudukan makanan untuk kelangsungan hidup kita sangat diperlukan untuk air dan air. Kami memerlukan makanan untuk kesihatan dan tenaga. Pada makanan ini sepatutnya menjadi jenis yang betul dan setiap jumlah yang betul. Vitamin adalah satu-satunya sebatian organik nutrien biasa, pertumbuhan, peningkatan, metabolisme, dan sebagainya. Terdapat kehidupan kata-kata vitamin, iaitu, terdapat beberapa kehidupan dalam makanan yang membantu saudara-mara makanan lain.
Masalah atau kelemahan fizikal sering memikirkan kekurangan vitamin Vitamin dan sendiri mula memakan vitamin. Sekiranya tidak ada kekurangan vitamin di dalam badan, ia boleh menyebabkan kemudaratan ke lapangan apabila menerima vitamin. Vitamin tidak boleh dipersalahkan untuk semua masalah fizikal. Di atas semua, kita perlu melihat topik kita untuk memperkayakan vitamin makanan. Tanpa memikirkan pil vitamin vitamin, kita semua harus makan makanan biasa yang kaya dengan vitamin.
Vitamin & Kalsium sangat penting untuk tulang formal dan tisu & bahagian tubuh manusia yang lain. Jika seseorang tidak mempunyai cukup vitamin atau calcream dan kalsium, malnutrisi & juga banyak penyakit yang dipisahkan, oleh itu oleh orang-orang ini, orang-orang ini mesti memperoleh banyak pengetahuan tentang vitamin & kalsium & thie mengambil vitamin yang sesuai untuknya, ia penuh untuknya , Ia penuh dengan bahasa Bangla untuk dengan mudah memahami
jika anda suka aplikasi kami ... jadi sila berikan 5 bintang dengan ulasan yang berharga, & tinggal bersama kami

Show More Less

What's New ভিটামিন ও ক্যালসিয়াম ঔষধ

Essential vitamins supplement provide with proper indication.

Information

Updated:

Version: 1.9

Requires: Android 4.0.3 or later

Rate

Reviews

Share by

You May Also Like