محمود خليل الحصري قرأن بدون نت

4.75 (5159)

Music & Audio | 136.1MB

Description

Definisi permohonan Al -Quran yang lengkap dengan suara Mahmoud Khalil al -Hosari tanpa bersih ⭐
Penerapan Al -Qur'an membolehkan suara Mashari bin Rashid Mahmoud Khalil al -Hosary.Anda untuk mendengar semua tembok suci melalui telefon bimbit atau tablet anda dengan mudah dan mudah melalui satu program yang mengandungi semua surah dari Al -Quran, sebagai penerapan pembacaan Al -Qur'an dicirikan oleh suara Mahmoud Khalil al -Hosary dengan bebas kerana ia boleh didapati di kedai untuk telefon Android.Untuk menikmati bacaan Al -Qur'an yang mulia dengan suara Sheikh Mahmoud Khalil Al -Hosari di mana sahaja yang anda mahu. Suara Mahmoud Khalil al -Hosary mp3 dan percuma. Kemudahan kedai akan dapat mendengar Al -Quran dengan suara Sheikh Mahmoud Khalil Al -Hosari semata -mata.Anda tidak akan mengalami kesukaran, bermula dari memuat turun program dari kedai ke keturunan program untuk memuat turun Al -Quran dengan suara Mahmoud Khalil al -Hosary, dan penggunaannya dalam mendengar dinding Al -Quran. kemudahan dan kemudahan. Program (Kamel Quran dengan suara Mahmoud Khalil Al -Hosari tanpa jaring)
• Muat turun aplikasi dengan mengklik (memasang). Suara Mahmoud Khalil al -Hosary secara percuma Kami menyebut, antara muka permohonan Al -Quran dengan suara Mahmoud Khalil al -Hosary adalah antara muka yang mudah yang membolehkan pengguna muda, sama ada atau lama, untuk mendengar Al -Qur'an dan menggunakan permohonan itu dengan mudah dari kerumitan . Khalil Al -Hosari mengikuti setiap surah. Serta dinding berikut, kerana program ini menunjukkan kepada anda tempoh setiap surah supaya anda menyedari ini. Dan hiduplah keadaan iman yang indah di mana anda menyelidiki makna Al -Qur'an Noble, menikmati suara Sheikh Mahmoud Khalil Al -Hosary, yang mengangkut anda ke dunia lain dengan suara tersendiri. Anda boleh berkongsi hubungan program dengan rakan -rakan anda di pelbagai media sosial supaya mereka dapat mendapat manfaat dari program suci Al -Quran Dengan suara Mahmoud Khalil al -Hosary dan menikmati ciri -cirinya, yang paling penting ialah ia adalah aplikasi percuma yang mudah untuk semua telefon, menduduki kawasan mudah peranti.
Seorang peminat mendengar Al -Quran suara Sheikh Mahmoud Khalil Al -Hosary ... dan lain -lain Constellation of Coss, atau jika anda ingin mempelajari peruntukan intonasi atau mengenal pasti kertas undang -undang yang paling kuat, jangan ragu untuk mengambil Lihatlah seluruh aplikasi kami di kedai dan tersedia untuk pengguna percuma> pada akhirnya, jika anda suka permohonan memuat turun Al -Qur'an dengan suara Mahmoud Khalil al -hosari, jangan teragak -agak untuk menilai program dan Program kami yang lain yang anda suka dan berkongsi pendapat anda kerana pendapat anda adalah matlamat kami. Penilaian permohonan) pada aplikasi itu sendiri dan kami akan sangat gembira dengan itu.

Show More Less

Information

Updated:

Version: 3.7.0

Requires: Android 5.0 or later

Rate

(5159) Rate it

Reviews

Share by

You May Also Like