Meu Ônibus Cariri

2.75 (579)

Maps & Navigation | 17.2MB

Description

Aplikasi Bas Saya telah tiba. Dengan itu, anda dapat mengetahui, dalam masa nyata, anggaran ketibaan bas anda di tempat berhenti. Oleh itu, anda akan mempunyai lebih banyak kemudahan dan ramalan untuk merancang perjalanan anda.
Untuk menggunakannya adalah mudah:
· Muat turun aplikasi, kenal pasti titik berhenti yang paling dekat dengan anda di peta menggunakan GPS sel anda telefon atau masukkan alamat untuk mencari titik terdekat;
· Pilih titik berhenti yang diingini dan lihat garis yang melalui titik ini dan ramalan ketibaan masing-masing;
· Pilih laluan bas yang anda mahukan dan lihat di peta laluan dan anggaran waktu ketibaan kenderaan seterusnya ke tempat berhenti anda;
· Nikmati aplikasinya dan terus mengetahui yang baru di bandar anda dengan mengakses pilihan "Berita". Jangan terlepas berita ini, mahupun bas anda!
PENTING: Bas Saya bergantung pada maklumat yang dihantar oleh kenderaan melalui rangkaian data pengendali selular. Masalah dengan liputan rangkaian atau operator mengganggu kualiti maklumat dalam masa nyata. Kami meminta pemahaman anda untuk sebarang kekurangan. Dalam kes ini, kami berterima kasih jika anda dapat berkongsi pengalaman anda dengan kami melalui pilihan "Tinggalkan pendapat anda".

Show More Less

What's New Meu Ônibus Cariri

Ajustes de Layout

Information

Updated:

Version: 7.3

Requires: Android 4.1 or later

Rate

(579) Rate it
Share by

You May Also Like