לופה אלבום תמונות דיגיטלי וריבועי תמונות לקיר

4.65 (7384)

Photography | 27.4MB

Description

הי, נעים להכיר. באפליקציה שלנו אפשר לעצב ולהדפיס את כל הטוב הבא: אלבומי תמונות מהממים, ריבועי תמונות שנצמדים לקיר (לידיעתך, הם הדור הבא של הקנבס) או לוח שנה מדליק שעושים בצ'יק, מכל התמונות שבטלפון.
מה מיוחד באלבומי התמונות שלנו? קודם כל אנחנו קוראים להם ספרים, כי הם יספרו את הסיפור שלך בתמונות. האפליקציה שלנו יודעת לקחת את התמונות שלך ולהפוך אותן אוטומטית לאלבום דיגיטלי מקסים. אפשר לעצב איתה אלבומים של 144 עמודים או פחות, בשני גדלים שונים, למשל בגודל של 30 על 30 ס"מ, שזה ענק. אפשר להעלות עד 864 תמונות, לבחור מעשרות עיצובים מהממים בבוטיק העיצובים שלנו, לכתוב טקסטים מרגשים ליד התמונות ולעשות אלבום משותף עם חברים.
מה מיוחד בריבועי התמונות שלנו? זה הדור הבא של הדפסה על קנבס! אנחנו קוראים להם לופה בריבוע והם למעשה התמונות שלך מהטלפון, מהמחשב האישי, מ-Google Photos או מ-Instagram שאנחנו מדפיסים על נייר צילום איכותי ומדביקים על ריבועים קשיחים מקאפה. לך נשאר רק להצמיד אותם לקיר עם המדבקות שמגיעות באריזה, ולספר על הקיר סיפור מהתמונות שלך.
מה מדליק בלוחות השנה האישיים שלנו? קודם כל שאפשר לעשות אותם בצ'יק. להתחיל אותם בכל חודש שרוצים עם התמונות שבטלפון ובתוספות של תאריכים אישיים. לוחות שנה אישיים באים בשני גדלים עם 13 אפשרויות לעיצוב והכי חשוב: מקבלים חודש מתנה.
למה לופה? כי אנחנו כמוך בעניין התמונות. זה הסיפור של התמונות של כולנו. צולמו בשנייה ונשכחות בשניה ולעולם לא יצאו לאור. אנחנו חושבים, ומסתבר שיש לא מעט אנשים (המון אפילו) שאוהבים את האופן החשיבה שלנו, שאפשר לפתח את התמונות לסיפור אמיתי ומרגש ביחד, כשהן מודפסות בתוך אלבום תמונות. כזה שאפשר לגעת בו, להרגיש אותו ביד ואז בלב. בקיצור, לעשות משהו טוב באמת עם התמונות זה לעשות לופה.

Show More Less

Information

Updated:

Version: 2.10.41

Requires: Android 5.0 or later

Rate

(7384) Rate it

Reviews

Share by

You May Also Like