تعبیر خواب کامل حرفه ای و آفلاین

3 (0)

Entertainment | 7.8MB

Description

خواب یكی از آیات و نشانه‌های خداوند است. هنگامی‌كه انسان به خواب فرومی‌رود، روحش از پنجره جسم خارج شده و به طرف عالم بالا و آسمان‌ها به پرواز درمی‌آید و هر آنچه را كه روح در این سیر و سیاحت مشاهده می‌كند، به شكل خواب در ذهن شخص مجسم می‌شود. به‌طورعام واژه «أحلام» برای خواب‌های بد و ناپسند به‌کار می‌رود و «رؤیا» برای خواب‌های صادق و نیکو.
در اصل علم تعبیر خواب از معجزات حضرت یوسف، علیه‌السلام، بود. رسول‌الله، صلّی‌الله‌علیه‌وسلّم، نیز اغلب بعد از نماز صبح خواب‌‌های صحابه را تعبیر می‌كرد. خداوند متعال از میان امت رسول‌‌الله، صلّی‌الله‌‌علیه‌وسلّم، امام محمّدبن‌سیرین، رحمت‌الله‌علیه، را امام علم تعبیر خواب قرار داد، که علما تعبیرهای شگفت‌انگیز ایشان را گردآوری كرده‌اند.
ابن‌سیرین می‌گوید که لازم نیست هر خوابی را كه انسان می‌بیند دنبال تعبیر آن باشد، بلكه خوابی شایسته تعبیر است كه از طرف الله تعالی به انسان نشان داده شود، و آن خوابی است که فرشته مأمور خواب‌ها، «روحائیل»، آن را از لوح محفوظ به انسان نشان می‌دهد. علاوه‌بر ابن‌سیرین، بسیاری از علمای این امت نیز به‌طور خدادادی با علم تعبیر خواب مناسبت داشته و دارند و وقتی خوابی برای آنان بازگو شود، تعبیر آن به ذهن‌شان القا می‌گردد.
اگر شما هم دوست دارید خواب هایتان تعبیر شود برنامه تعبیرخواب پیشرفته و جامع را از دست ندهید. این برنامه شامل تعبیر خواب دقیق و کامل، بر اساس تعبیر خواب بزرگان این حیطه همچون ابن سیرین، یوسف پیامبر و... می باشد و برای دسترسی آسان به موضوع مورد نظرتان، مطالب بر اساس حروف الفبا مرتب شده اند.

Show More Less

What's New تعبیر خواب کامل حرفه ای و آفلاین

نسخه جدید برنامه تعبیر خواب کامل حرفه ای و آفلاین شامل:
تغییر ظاهر کاربری
رفع باگ ها
بهبود عملکرد

Information

Updated:

Version: 2

Requires: Android 4.2 or later

Rate

Share by

You May Also Like