খতিয়ান অনলাইন BD & WB

3.75 (1203)

Productivity | 6.1MB

Description

PENAFIAN: Kami menyatakan dengan jelas bahawa, aplikasi ini memberikan beberapa maklumat menggunakan laman web pengurusan tanah rasmi Kerajaan Bangladesh dan India yang disebutkan di bawah:
http://land.gov.bd
http://banglarbhumi.gov.in
Menurut Harta Intelek, peruntukan undang-undang dibuat untuk "penggunaan wajar" untuk tujuan seperti kritikan, komentar, pelaporan berita, pengajaran, beasiswa, dan penyelidikan. Penggunaan yang adil adalah penggunaan yang diizinkan oleh undang-undang hak cipta yang mungkin melanggar.
Gunakan aplikasi ini untuk mendapatkan semua informasi, pada saat yang sama anda akan mendapat penamaan atau penolakan nama, pilihan penamaan.
Aplikasi ini mempunyai kalkulator pengukuran tanah atau tanah, bersama dengan satu penukar penukaran, sehingga anda dapat melihat panjang tanah anda. Anda dapat mengetahui jumlahnya dengan dan juga anda dapat menukar unit yang berlainan, misalnya,
1. Sentimeter atau perpuluhan
2. Ganda atau Ganda
3. Ketat
4. Revolusi
5. Hector, Hector
6. Bigha
6. Sqft,
6. Meter persegi,
9.
untuk pengguna Bangladesh yang mahu melihat khotian mereka dalam talian. Aplikasi ini membantu semua pengguna mencari khatian dalam talian mereka. Semua juruukur atau warga Bangladesh harus menggunakan aplikasi android ini untuk mencari dengan cepat rs khotian dan bs khotian mereka. Kami menggunakan pelayan yang dikemas kini untuk mencari khotian sebagai daerah. Profesional pengukuran tanah vumi jorif dengan mudah memeriksa khotian mereka tanpa masalah. Kami bekerja keras untuk memasukkan semua khotian tanah atau catatan buku hak dalam aplikasi ini. Aplikasi ini akan membantu pengurusan tanah dan sistem pendaftaran akta kerana sesiapa sahaja dengan mudah memeriksa khotian dari mana saja sebelum akta pendaftaran tanah.

Show More Less

What's New খতিয়ান অনলাইন BD & WB

Calculation Updated

Information

Updated:

Version: 4.1.1

Requires: Android 4.1 or later

Rate

(1203) Rate it

Reviews

Share by

You May Also Like