rebar

2.65 (1548)

Lifestyle | 83.3MB

Description

עד היום היינו good, מהיום אנחנו better! תכירו את אפליקציית ריבאר (rebar) החדשה והמשודרגת!
במקום לחכות בתור כדי לקבל את המשקה המושלם, פשוט מזמינים באפליקציה, מדלגים על התור ואפילו מקבלים 50% הנחה על המוצר הראשון סתם כי בא לנו שתרגישו amazing!
אז מה עוד חדש? Everything! אפליקציית ריבאר המשודרגת מציעה לכם:
שלל הטבות (goodies) שוות במיוחד -
מי לא אוהב goodies (גודיז)? מבחינתנו אתם VIP אז תנו לנו לפנק אתכם בהטבות שוות וטעימות! עם אפליקציית ריבאר תוכלו לקבל extra הטבות כולל הגדלה חינם של משקה לרוכשים באפליקציה, הצטרפות למועדון ללא עלות, 50% על קנייה ראשונה, הטבות יום הולדת ועוד הטבות אישיות שמותאמות בדיוק לכם! כמו כן, תקבלו אפשרות לממש נקודות באמצעות האפליקציה לאחר שצברתם את כל סכום הרכישה. צבירת הטבות גודיז תתבצע באופן הבא: צבירת 10% משווי הרכישה לשימוש עתידי.
נפרדים מהתור לקופה -
בריבאר תוכלו לעשות הפסקה מהמירוץ היומיומי ולהתענג על סמודי שייק בריאות, מיץ טבעי, מיץ סחוט, ועוד שלל משקאות בריאות ומשקאות מרעננים בכוס או אפילו בקערה שיהוו תחליף לארוחה קלה, מזינה ומפנקת. במקום לבזבז את הזמן בהמתנה בתור לקופה, באמצעות אפליקציית ריבאר תוכלו לבחור מה בא לכם מתפריט ריבאר ומתי נוח לכם לאסוף את ההזמנה (ממש עכשיו, עוד 15 דקות ואפילו עוד 30 דקות). איך זה עובד? לאחר הבחירה, משלמים בקלות באמצעות האפליקציה ומגיעים לאסוף את ההזמנה בסניף הקרוב אליכם באותו רגע נתון. האפליקציה תזהה לבד את מיקומכם אבל כמובן שאפשר להחליף. לא בטוחים איך להגיע לסניף? It's easy! האפליקציה תאפשר לכם לחפש סניפי rebar בכל הארץ, תעדכן אתכם בשעות הפתיחה של הסניף ותנווט אליהם.
אם זה לא מספיק, תוכלו גם לבצע התאמות אישיות של המשקה כדי שיהיה בדיוק איך שאתם אוהבים אותו והאפליקציה תזכור לפעם הבאה.
אז איזה משקה תזמינו היום?
בעמוד הבית שלנו תקבלו גישה לתפריט הכולל את כל הקטגוריות שלנו: I'm cool, I'm rebar, mix & creamy, super & pro, freeze & sour, good to go, fresh juice. ממיצים טבעיים ועד משקאות בריאות, משקאות ילדים, משקאות אנרגיה, כדורי אנרגיה, יוגורט בקערה, מילק שייק, סמוזי ועוד, בריבאר תוכלו לבחור בדיוק מה שבא לכם, מתי שבא לכם. לא סגורים האם בא לכם משקה סויה או מיץ טבעי? בין אם מדובר במשקאות קיץ או במשקאות חורף אם טרם החלטתם מה מתחשק לכם כרגע, אפליקציית ריבאר תעזור לכם לבחור.
פיצ'ר החיפוש המתקדם של ריבאר מאפשר לכם להגדיר את ההעדפות שלכם (בא לכם מתוק או חמוץ?) ויחפש במיוחד עבורכם את המשקה או הטעם שבא לכם! אפשרות ההתאמה האישית מאפשרת לכם גם לקבל מאיתנו הצעות למשקאות שאולי יעניינו אתכם ולמקרה שאתם לא זוכרים בפעם הבאה מה הזמנתם שהיה כל כך yummy, האפליקציה תדאג להזכיר לכם בדיוק מה אהבתם כל כך.
בנוסף, אפליקציית ריבאר מאפשרת גישה נוחה לכל הערכים הבריאותיים והערכים הקלוריים שנמצאים בכל משקה בתפריט כך שתוכלו לעשות את הבחירה הנכונה ביותר עבורכם היום.
שייקים עד הבית -
שמעתם כבר על rebar@home? אם אין לכם זמן לפיק אפ מהסניף אבל אתם בכל זאת רוצים לפנק את המשפחה או האורחים (או את עצמכם!) במשקה מיוחד הום מייד, הזמינו את השייקים האהובים עליכם ואנחנו נדאג לשלוח לכם אותם במארזים להכנה ביתית שיוצאים בדיוק כמו בסניף!
אכפת לנו מהסביבה -
אנחנו כל הזמן מחפשים להשתפר בכל הנוגע לקיימות ושמירה על הסביבה שלנו. זו הסיבה שהכוסות והקשיות שלנו ירוקות יותר ועשויות ממקורות מתחדשים ברי מחזור.
מרגישים כבר צמאים? We thought so!
הורידו עוד היום את ריבאר! לרוויה!

Show More Less

What's New rebar

אנחנו תמיד מחפשים דרכים לייעל עוד יותר את האפליקציה שלנו!
עדכונים מרכזיים בגרסה האחרונה:
- שינוי UX/UI של אופן הרכבת המשקה הכולל אפשרות להפחתת מתיקות, החלפת בסיסים ושדרוגים חדשים
- שיפורי ביצועים כך שתוכלו לקנות בקלות
- תיקוני באגים לשיפור חוויית המשתמש
אהבתם את המשקה שלכם?
השאירו לנו ביקורת!

Information

Updated:

Version: 8.5.0

Requires: Android 5.0 or later

Rate

(1548) Rate it
Share by

You May Also Like