শিশুদের আদর্শলিপি - হাতেখড়ি

3.6 (670)

Education | 5.2MB

Description

Pada masa ini ibu bapa sangat mengambil berat tentang pendidikan anak mereka. Tetapi di tengah-tengah kesibukan kehidupan seharian, sangat sukar bagi seorang anak untuk mempunyai cukup masa. Di tengah-tengah kesibukan harian anda, anda mungkin telah memanggil anak anda dan berkata, "Mari belajar membaca dan menulis abjad hari ini, tetapi mungkin anda tidak mempunyai buku standardnya." Kemudian anda mengeluarkan telefon bimbit anda, buka aplikasi Adarshalipi kanak-kanak dan mula memborgol anak anda. Aplikasi ini sangat berkesan untuk mengajar Adarshalipi (buku kanak-kanak). Ia mengandungi Huruf Bengali, Huruf Arab, Huruf Inggeris, Huruf Kanak-kanak, Vokal Bengali, Konsonan Bengali, Dharapat Kanak-kanak, Bangla Dharapat, Sajak Anak, Tubuh Manusia, Buku AAKB.
Ibu bapa sering dilihat. Aplikasi ini adalah penyelesaian yang sangat penting bagi mereka yang mencari buku untuk pendidikan anak-anak dengan pergi ke perpustakaan, tetapi bingung buku mana yang hendak dibeli. Sebagai buku kanak-kanak, aplikasi ideologi kanak-kanak sangat mudah dan menyenangkan secara visual. Anda juga boleh menemui huruf Arab dan Inggeris dalam aplikasi, bermula dari Bangla A, A, B, buku matematik kanak-kanak, Dharapat, keterangan semua organ tubuh manusia.
Dalam aplikasi ini, selain membaca, terdapat juga sebutan yang betul dan tepat yang akan memberi anda bahasa Bengali standard yang betul dan bahasa Inggeris akan memainkan peranan penting dalam pembentukannya.
Buku kanak-kanak bangla adalah aplikasi paling hebat untuk dilihat dan berguna untuk digunakan. Buku Bangla untuk anak-anak adalah isu yang sangat serius bagi ibu bapa. Atas sebab ini kami melancarkan aplikasi pendidikan anak bangla atau bangla adorsholipi seperti yang kami namakan. Buku adorsholipi ini mengandungi bangla bornomala, abjad Inggeris dan abjad Arab dan beberapa lagu kanak-kanak yang indah. Ini adalah aplikasi pendidikan terbaik di semua aplikasi pendidikan pembelajaran anak di bangla. Terdapat sajak bangla atau chotoder bangla chora dalam aplikasi ini. Sekiranya anda ingin membenci khhori dalam bahasa bengali dan mengajar anak-anak anda tentang dharapat maka anda harus memasang aplikasi ini seawal mungkin.
Kami berharap agar aplikasi ideologi kanak-kanak ini dapat memberikan manfaat yang besar bagi pendidikan awal anak anda. Sebagai tambahan kepada apa yang anda gunakan, cadangkan kepada rakan dan jiran anda untuk masa depan yang lebih cerah untuk anak mereka.
Sekiranya anda menyukai aplikasinya, pastikan anda memuji kami dengan 5 bintang.
Terima kasih.
Catatan: Maklum balas penting anda mengenai aplikasi ini sangat dihargai. Kami akan mengambil langkah segera untuk mengembangkan dan mengubah aplikasi ini berdasarkan maklum balas yang anda hantar melalui e-mel.
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.sevenonelab.bangla_childern_adorsholipi

Show More Less

Information

Updated:

Version: 6.0

Requires: Android 4.1 or later

Rate

(670) Rate it

Reviews

Share by

You May Also Like