잼(ZEM)-부모용(자녀안심, 스마트폰관리)

2.85 (8464)

Communication | 43.7MB

Description

Dengan Zem, anda boleh membentuk tabiat telefon pintar yang betul tanpa bimbang tentang telefon pintar anak -anak kami, dan anda sentiasa boleh lega walaupun anda dipisahkan dari anak anda!
> ● Penggunaan tabiat penggunaan telefon pintar
Pelan penggunaan telefon pintar dengan anak anda dan membuat tabiat menggunakan telefon pintar anak anda melalui mod pelantikan, mod percuma, mod intensif dan pengurusan masa tidur. Dalam mod pelantikan, anda juga boleh menyediakan masa penggunaan untuk setiap aplikasi. di tempat yang selamat.. Dalam mod kecemasan, anda boleh melindungi anak kami dengan selamat dengan menjejaki lokasi setiap 3 minit. Anak kami. Dengan anak anda, dan apabila anda melengkapkan tabiat anda, sila motivasi anak anda dengan kerucut jam. Dan supaya anak anda dapat menyimpan tabiat anda sendiri, jika anda mengumpul kerucut jam, sila berikan hadiah yang anda inginkan.
[Cara menggunakan] #39; Untuk kanak -kanak ' Zem untuk kanak -kanak ' Sila pasang aplikasinya. Sehingga lima keluarga setiap kanak-kanak boleh dihubungkan sebagai penjaga. Zem Ida 'hanya boleh menyertai SK Telecom di bawah umur 14 tahun. Panduan Akses Perkhidmatan] Dengan kata lain, fungsi lain ZEM boleh digunakan tanpa persetujuan. Sekiranya anda ingin menggunakan fungsi ini, sila setuju untuk membuat keizinan.
- Buku Alamat: T id diperlukan untuk mengurus. Saya memerlukannya. Hantar pendaftaran foto gambar, pendaftaran gambar profil, perlu membuat emotikon anda sendiri.
Berdaftar, saya perlu membuat emotikon saya sendiri. -
Hubungi Pemaju:
82159990011

Show More Less

What's New 잼(ZEM)-부모용(자녀안심, 스마트폰관리)

잼(ZEM)이 새로워졌어요!
1. 기능 안정화
2. 기타 버그 수정
앞으로도 많은 관심과 의견 주시면 적극 반영하는 잼(ZEM)이 될게요!

Information

Updated:

Version: 4.1.9

Requires: Android 9.0 or later

Rate

(8464) Rate it
Share by

You May Also Like