Abfallinfo SHA

2.65 (43)

Productivity | 43.8MB

Description

Pengurusan sisa di Dewan Schwäbisch Hall menyediakan aplikasi maklumat sampah percuma kepada semua rakyat.
Aplikasi sampah meluaskan rangkaian perkhidmatan yang ditawarkan oleh pengurusan sampah dan melengkapkan laman web konvensional. Dengan menggunakan aplikasi sampah, pengguna dapat memaparkan tarikh pengumpulan biasa untuk tong sampah sisa, pembungkusan yang boleh dikitar semula dan kertas yang dapat dikitar semula, dll di telefon pintar mereka. Pergeseran cuti umum pada tarikh pengumpulan diambil kira secara automatik.
Augmented Reality ("Augmented Reality", pendeknya: AR) adalah penambahan maklumat maya tambahan ke dalam bidang penglihatan sebenar pengguna melalui telefon bimbit peranti. Pengguna membuka aplikasi dan melihat lokasi dan objek melalui fungsi kamera peranti mudah alih mereka (telefon pintar, PC tablet, dll.). Butang dipaparkan pada objek yang dapat digunakan untuk memanggil maklumat lebih lanjut. Laluan ke tempat ini juga ditampilkan.
Semua pusat kitar semula, tempat sampah hijau / kayu berus dan lokasi kontena dapat dipanggil di telefon pintar melalui aplikasi sampah. Fungsi carian bersepadu memungkinkan untuk mencari pilihan pelupusan yang paling dekat dengan tempat kediaman atau lokasi semasa menggunakan navigasi GPS. Selain representasi geografi pada peta, "Augmented Reality" juga digunakan di sini melalui item menu "LiveGuide".
Fungsi-fungsi ini dilengkapi dengan ABC sisa. Di sini, pilihan pelupusan untuk semua bahan yang relevan dapat dipertanyakan. lokasi kontena yang kotor atau simpanan "Sampah liar" dapat disampaikan secara langsung melalui aplikasi, pemberitahuan lokasi dan foto.
Aplikasi ini memerlukan kebenaran kamera agar dapat mengaksesnya untuk fungsi AugmentedReality. Pengguna juga mempunyai pilihan untuk menambahkan foto mereka sendiri ke laporan langsung mereka.

Show More Less

What's New Abfallinfo SHA

Neue Kachel "online Sperrmüllantrag"

Information

Updated:

Version: 1.6.10

Requires: Android 5.0 or later

Rate

Share by

You May Also Like