English Master - English Speak

4.2 (5525)

Education | 44.7MB

Description

Aplikasi berbahasa Inggeris ini direka untuk pelajar yang ingin belajar bahasa Inggeris yang dituturkan dalam jangka masa yang singkat. Dengan menyimpan ini, kami telah mengumpulkan 5000 ayat bahasa Inggeris yang paling biasa dan menerjemahkannya dalam bahasa Hindi sehingga mudah untuk belajar menggunakan bahasa Inggeris setiap hari dari bahasa Hindi. Kami juga telah menambah 10000 kata -kata Inggeris yang paling biasa dengan bahasa Hindi untuk meningkatkan perbendaharaan kata Inggeris anda.
Aplikasi ini bebas dari kos untuk selama -lamanya.
Bahasa Inggeris.
Kini Bahasa Inggeris telah menjadi bahasa yang paling biasa digunakan untuk sekolah, internet, media sosial dan kerja pejabat atau di bandar -bandar.
Jika anda tidak tahu bahasa Inggeris pada masa kini, maka anda teragak -agak untuk bercakap dengan orang yang bercakap dengan orang dan bercakap dengan orang -orang sebanyak mungkin. Jika anda bercakap dengan mereka dalam bahasa Hindi dan mereka menjawab anda dalam bahasa Inggeris dan jika anda tidak faham maka anda berasa sangat malu.
Kini budak lelaki atau perempuan yang bercakap dalam bahasa Inggeris lebih disukai daripada mereka yang tidak berbahasa Inggeris, dan kebanyakan gadis juga mahu teman lelaki mereka mengenali bahasa Inggeris.
Jika anda tahu bahasa Inggeris maka anda mempunyai banyak dari anda boleh mendapatkan pekerjaan Pada jawatan yang baik di semua syarikat dan kemudian promosi penutur bahasa Inggeris di syarikat swasta juga mendapat cepat.
Kata -kata yang dituturkan dalam bahasa Hindi. Mengingat ini, kami membuat senarai 10000 perkataan yang paling banyak digunakan dalam bahasa Inggeris dan menulis makna dalam bahasa Hindi.
Kami telah memberikan makna dalam bahasa Hindi kata -kata Inggeris yang paling banyak digunakan dalam aplikasi ini, yang akan menjadikan anda sangat mudah untuk belajar bahasa Inggeris.
Aplikasi ini dibahagikan kepada 93 bab (pelajaran) dalam aplikasi ini, di mana 100 perkataan bahasa Inggeris bermaksud dalam bahasa Hindi dalam setiap pelajaran.
Jika anda mengkaji aplikasi ini selama 30 minit setiap hari, maka anda akan mempelajari makna 3000 kata -kata Inggeris dalam bahasa Hindi dalam 1 bulan dan dalam 3 bulan makna seluruh 9000 kata -kata Inggeris di Hindi akan dipelajari. datang Bahasa Inggeris yang dituturkan setiap hari
• Bahasa Inggeris ke Hindi Maksud
• Hindi ke Bahasa Inggeris Maksud
• Perbendaharaan Bahasa Inggeris
• Tatabahasa Bahasa Inggeris> • Aplikasi Pembelajaran Bahasa Inggeris Kata -kata Bahasa Inggeris Biasa
• 5000 frasa Bahasa Inggeris biasa dengan Hindi Maksudnya
• Terjemahan Hindi ayat penggunaan harian

Show More Less

What's New English Master - English Speak

Bug fixes.
Content Updated.

Information

Updated:

Version: 2.2

Requires: Android 5.0 or later

Rate

(5525) Rate it

Reviews

Share by

You May Also Like