Radio24

3.6 (3533)

News & Magazines | 16.3MB

Description

Radio 24 adalah radio dengan gaya yang unik dan tidak dapat disangkal.Penerbit bagi mereka yang ingin berfikir dengan kepalanya dan menjadi protagonis.
Kami adalah yang pertama dan hanya penerbit "berita & amp;Bercakap "Di Itali dan semangat kami terdiri daripada program, orang, bahasa, emosi yang unik, konduktor yang tidak takut membuat suara mereka didengar dan wartawan profesional dan kompeten.Lebih 40 program, 20 jam langsung, 18 akhbar radio, 25 kemas kini jalan raya dan 8 pelantikan dengan pasaran setiap hari memberi kehidupan kepada program yang kaya yang berlaku dari urusan semasa ke budaya dari sukan untuk membiayai dan ekonomi hidup dan di podcast di mana dan Apabila anda mahu.
Radio 24 App menawarkan:
● Kandungan dan siaran langsung radio 24 selalu di tangan. peranti, kandungan kegemaran anda (perlu menebusnya tetapi senarai podcast/program kegemaran tidak akan hilang). Pengguna rakaman peribadi.
● Kemungkinan untuk mengakses kandungan kegemaran walaupun tanpa sambungan dengan fungsi "mendengar luar talian", hadir untuk setiap podcast individu.Kandungan yang dimuat turun di luar talian dalam fasa mendengar jangan gunakan sambungan internet.
● Kad untuk setiap program dan konduktor sentiasa tersedia dengan keseluruhan arkib radio 24. dan sentiasa dikemas kini dan pada ulasan Tekan Pelupusan anda.
● Perkhidmatan "Alert" untuk tidak terlepas program kegemaran anda. satu aplikasi tunggal.
● Kemungkinan menghantar dari mesej ke semua program secara langsung. Untuk menghubungi kami secara langsung melalui e -mel: info.app@radio24.it

Show More Less

What's New Radio24

Sono stati risolti alcuni bug ed è stata migliorata la stabilità della App per fornirti una migliore personalizzata in linea con i tuoi interessi

Information

Updated:

Version: 1.1.8

Requires: Android 6.0 or later

Rate

(3533) Rate it
Share by

You May Also Like