Vạn Cổ Linh Thú - Gamota

3.55 (2501)

Simulation | 46.4MB

Description

Ini adalah permainan mudah alih yang terbiar berdasarkan konteks zaman Pink Pink yang mengambil dominasi dan memupuk matlamat menguasai.
Apabila anda melakukan perjalanan di dunia terlebih dahulu -Of-zaman, bukan sahaja boleh dimeteraikan dengan binatang, kampung heteroseksual, pemulihan haiwan tetapi juga untuk menyaksikan negara untuk menembak cahaya matahari, tepu laut bersama-sama dengan mitos terkenal yang lain.
Untuk syurgawi, pendengaran boleh bertemu Hang Russia , Dewi wanita, cuu thien huyen wanita ... dua sisi trend, mangkuk buletin.
Hanging bebas tangan, mudah untuk menaik taraf
Tidak memakan masa, mengawal tuhan-tuhan perang empat hala, berlepas mesin gantung, setiap kali dalam talian yang diterima secara tidak diduga!
🐉 Vang Ancient Beast, Man Pencerahan Wild
Beratus-ratus daripada Lama kuno seperti Bach Trach, Thien Ca, Unicorn, menyesuaikan panjang .. menunggu anda untuk pulih!
Buka Sekte, Buat a Feminin
Untuk membuat sistem persahabatan yang kaya, kaedah untuk memupuk binatang yang unik, dengan h Ambil teman, anda tidak kesepian di jalan penanaman!
Mari kita bersama dengan Hong Hoang untuk menjadi guru yang paling kuat, meningkatkan pintu masuk segitiga segi tiga.
Untuk maklumat lanjut mengenai Permainan ini, sila ikuti laman Facebook rasmi: https: //www.facebook.com/gaming/com.monster.vn

Show More Less

Information

Updated:

Version: 1.1.1

Requires: Android 4.2 or later

Rate

(2501) Rate it
Share by

You May Also Like