А4 Прятки - Секреты и уловки

4 (63)

Personalization | 6.8MB

Description

A4 Sembunyikan dan cari - Sembunyikan atau Mencari Tips - Rahsia dan Trik
Times, Dua, Tiga, Empat, Lima - Vlad A4 sedang mencari anda! Muat turun permainan yang menarik dari Vlad A4. Adakah anda suka bersembunyi? Atau lebih suka mencari pemain lain? - Datang dalam permainan dan lakukan pilihan anda!
Untuk menyembunyikan dengan baik, anda perlu bertukar menjadi lampu, mesin slot atau ... tandas. Berhati-hati, jangan berikan diri anda! Fikirkan, ia akan mudah disembunyikan di kedai, jika anda bertukar menjadi tandas? Hunter
Anda mempunyai 1 minit untuk mencari semua lima pemain. Selain peleburan, helah kecil akan membantu anda. Sebagai contoh, jika anda berdiri untuk masa yang lama, ia akan mula melantun di tempat dan memberikan dirinya. Lagipun, saraf juga memberikan pemain yang paling berpengalaman!
- Anda bersembunyi
untuk menyembunyikan, anda hanya akan mempunyai 30 saat. Cari tempat yang sesuai dan cuba bergabung dengan pedalaman. Jadi pemburu akan lebih sukar untuk mencari anda. Jika tidak, anda akan kehilangan risiko dan mendapatkan bit di kepala anda. Tetapi bagi setiap wajah yang menang, anda akan menerima wang yang boleh anda belanjakan untuk membeli watak-watak yang sejuk.
★ Lokasi sejuk
Rumah, kedai dan pusat membeli-belah dengan kafe
Vlad A4, Kobyakov, Seryoga, Glent, Emo, Punk, Bath, Model, Zombie, Manana Man
Chestware dengan kejutan
Di lokasi, dada dengan wang atau kulit secara berkala muncul. Cari mereka, buka dan ambil hadiah mereka!
Muat turun aplikasi, beritahu dia kepada rakan-rakan dan menyertai permainan. Ia akan menjadi panas =)
Jangan lupa untuk berkongsi jejak anda dalam komen. Kami membaca setiap ulasan;)
Hyphips A4 - Sembunyikan atau Lihat - Panduan
Penting:
Permohonan ini adalah cara menggunakan dan memainkan A4 menyembunyikan dan mencari - menyembunyikan atau mencari, kami berharap dapat menikmati dan belajar idea baru dalam permainan ini

Show More Less

Information

Updated:

Version: 1.0

Requires: Android 4.1 or later

Rate

Share by

You May Also Like