爆速レーダー for パズドラ2

4.1 (30)

Puzzle | 2.7MB

Description

Peta yang berpusat di lokasi semasa anda akan muncul dengan serta-merta, menjadikannya lebih mudah untuk mendapatkan penjara bawah tanah di Puzzle & Dragons Battle. Fungsi membaca tangkapan skrin menjadikannya lebih mudah untuk memahami kedudukannya!
Penyebaran maklumat batu langka yang jarang berlaku telah dimulakan, jadi lebih mudah digunakan.
-Jika anda ingin mengetahui kedudukan sebenarnya yang sudah dipaparkan dalam Puzzle & Dragons Battle
→ Pertama, ambil tangkapan skrin dalam Puzzle & Dragons Battle dan baca dengan "SS paparan "radar letupan. Tolong. Buat pertama kalinya, sesuaikan kedudukan dengan setiap kekunci anak panah. Ini akan memberi anda lokasi yang tepat. Sekiranya anda tidak dapat membaca tangkapan skrin, tekan ">" untuk menukar "sasaran baca SS".
→ Anda boleh mengetuk pin semasa tangkapan layar dipaparkan. Anda boleh menghapusnya dengan mengetuknya lagi dan menggerakkan pin dengan menekan dan menahannya. Hanya pin yang tersisa dengan butang "Sembunyikan SS", jadi anda dapat memahami kedudukan terperinci dengan membesarkan peta.
→ Gunakan butang "navigasi peta" untuk mencari jalan menuju pin. Lalai adalah kereta, tetapi anda juga boleh memilih kereta api dengan butang X di kiri bawah.
-Jika anda ingin mengetahui maklumat tentang batu langka langka yang tidak dipaparkan di Puzzle & Dragons Battle (agak jauh)
→ Mohon terima data dengan menerima maklumat batu langka. Pilihannya dipaparkan mengikut urutan jarak, jadi ketuk sasaran yang dapat Anda tuju dan ambil posisi. Sekiranya maklumat lama muncul, tekan butang paparan maklumat batu langka untuk memaparkan maklumat itu semula.
→ Gunakan butang "navigasi peta" untuk mencari laluan ke maklumat terakhir yang dipilih. Lalai adalah kereta, tetapi anda juga boleh memilih kereta api dengan butang X di kiri bawah.
* Aplikasi ini untuk menyokong permainan Puzzle & Dragons Battle, jadi sila gunakan aplikasi peta google rasmi untuk mendapatkan petunjuk.

Show More Less

Information

Updated:

Version: 1.7

Requires: Android 6.0 or later

Rate

Share by

You May Also Like