Sebo Bar

3 (0)

Food & Drink | 14.8MB

Description

Telefon adalah perkara masa lalu. Sekarang kesepakatan adalah kepraktisan, kelincahan dan keselesaan semasa membuat pesanan anda. Itulah sebabnya aplikasi kami sesuai untuk anda, yang suka membuat pesanan tanpa tekanan, tanpa berlengah-lengah dan langsung di skrin mudah alih anda.
Dalam aplikasi, anda dapat dengan cepat menemukan menu lengkap dan bahkan menggunakan alat carian untuk mencari produk yang anda inginkan secara langsung.
Di sini Anda dapat mengetahui tentang semua promosi kami, selain memiliki akses eksklusif ke diskaun yang disasarkan melalui aplikasi.
Adakah anda merancang perjalanan itu dengan rakan-rakan di apartmen anda? Anda boleh menjadualkan pesanan anda walaupun dengan restoran ditutup untuk menerima masa yang anda inginkan!
Selain kemungkinan menerima pesanan di rumah anda, anda dapat mengambil terus di tempat kami.
Setelah memilih hidangan kegemaran anda, gunakan medan pemerhatian sehingga semuanya tiba dengan cara yang anda suka, dapat menyesuaikan bahan pesanan anda.
Untuk membantu kami meningkatkan pengalaman anda dengan lebih banyak, anda boleh juga menilai setiap pesanan dan membuat cadangan secara langsung dalam aplikasi.
Cinta dalam bentuk aplikasi telah tiba!
Muat turun sekarang dan nikmati semua kelebihan yang ditawarkan aplikasi tersebut.

Show More Less

What's New Sebo Bar

Você queria boas notícias? Então se liga nessa!
Pensando no seu conforto e segurança, o App foi atualizado para trazer ainda mais opções e facilidades. Ao atualizar o aplicativo você poderá encontrar diversos tipos diferentes de estabelecimentos de forma muito mais fácil. O modo dark também chegou para alegrar sua retina a noite, além de diversas melhorias gerais. O Amo Shopper também chegou para trazer muitas novidades ao aplicativo.
Atualiza aí vai ;)

Information

Updated:

Version: 2.10.0

Requires: Android 4.1 or later

Rate

Share by

You May Also Like