MakanJom Cari makan sedap JJCM

2.95 (403)

طعام ومشروب | 28.5MB

تفاصيل التطبيق

MakanJom adalah aplikasi untuk mencari tempat makan yang sedap, rare dan special di seluruh Malaysia. Ia dibina untuk memudahkan warga Malaysia yang gemar bercuti untuk mencari lokasi kedai makan yang menjadi tumpuan penduduk di sekitar kawasan tersebut. Muat turun adalah percuma.
Susah nak cari tempat makan halal di malaysia? Dah buka surat khabar utusan atau malaysiakini, dan masih sukar untuk mencari tempat yang 'best'? Perut dah lapar. Hungry sungguh!
Nak solat dulu, tapi kena lapik perut waktu lapar macam ni. Guna lah apps ini yang akan mencari tempat-tempat makanan sedap berdekatan dengan anda yang sememangnya halal termasuk halal jakim!
Kalau penat beratur di JPJ atau PDRM nak bayar saman dan sebagainya, browse lah dulu tempat-tempat makan menarik menggunakan apps MakanJom ini. Selepas habis urusan anda, boleh terus pergi ke restoran atau tempat makan yang telah disyorkan oleh apps kami dengan mudah dan pantas! Malah, anda boleh mendapatkan cara untuk ke tempat makan tersebut dengan mudah!
Kepada semua foodporn dan foodhunter Malaysia, Jgn tunggu lagi, download aplikasi ini untuk mendapatkan food terbaik dia Malaysia. Cari tempat makan sedap di shah alam bangi kuala lumpur penang johor pahang ipoh perak melaka kelantan terengganu perlis kedah negeri sembilan dan selangor .

Show More Less

ما هو جديد Makan Jom

Bug fixes for some devices.

المعلومات

تحديث:

الإصدار: 1.9.2

نظام الأندرويد المتوافق: Android 4.1 or later

التقييم

مشاركة

ما قد تحب