Activ-BPCO

4 (5)

Salud y bienestar | 28.3MB

La descripción de

Aplikasi Activ-COPD adalah aplikasi mudah alih yang dilengkapi dengan bluetooth 4.0 yang memungkinkan untuk mengumpulkan jumlah langkah pengguna melalui gelang pedometer atau langsung berkat data telepon.
Fungsi utama aplikasi:
- Aplikasi menetapkan jumlah langkah sasaran bagi pengguna yang dihitung berdasarkan beberapa ciri: usia, indeks jisim badan (berat / tinggi), adanya penyakit kronik (darah tinggi, diabetes, penyakit pernafasan, dll. ).
- Papan pemuka (tolok warna) aplikasi membolehkan anda melihat kemajuan anda sehubungan dengan tujuan mingguan dan harian anda. tujuan tercapai atau tidak, menurut maklumat ini secara automatik menetapkan tujuan untuk minggu berikutnya.
- Aplikasi ini menawarkan kemungkinan untuk memuat turun laporan, dalam format PDF, juga memperbanyak data profilnya secara anonim sebagai pelbagai grafik (hasil objektif selama berminggu-minggu dan hasil objektif selama berbulan-bulan). Laporan tanpa nama ini dapat dikongsi oleh pengguna dalam mod manual, bukan automatik jika dikehendaki.
- Aplikasi ini tidak dihubungkan dengan fungsi pemantauan jarak jauh atau pemulihan data kesihatan (contoh WHO) mengesyorkan berjalan kaki untuk menjaga kesihatan mereka
- Aplikasi ini terbuka untuk semua orang. Tidak ada batasan yang berkaitan dengan mana-mana kajian atau pusat kesihatan.
Reka Bentuk:
Aplikasi ini dirancang mengikut arahan pakar pulmonologi, perubatan umum, nefrologi dan kardiologi.

Show More Less

Novedades Activ-BPCO

Résolution de bugs

Información

Actualizada:

Versión actual: 1.1.2

Requiere Android: Android 5.0 or later

Rate

Share by

Recomendado para ti