T•R•E•N•D

3 (0)

Compras | 6.3MB

A descrição de

T-R-E-N-D
חברת T-R-E-N-D Accessories היא חברה העוסקת בייצור, ייצוא ושיווק של נעליים, תיקים, כובעים, תכשיטים ואביזרים משלימים בסגנון אלגנטי ונקי. החברה שפועלת כבר למעלה מ-2 עשורים מדנמרק מפעילה כ-16 סניפים במדינה, לצד אתר מכירות אינטרנטי שמציע רכישה אונליין של מוצרי החברה בארצות סקנדינביה.
החברה מייצרת נעליים, תיקים, צעיפים, כובעים, משקפי שמש, מוצרי קוסמטיקה נבחרים ואביזרי אופנה תוך מחשבה על עיצוב אלגנטי ואינטילגנטי, המתכתב עם הטרנדים החמים בעולם העיצוב. כל פריט שמוצג בחנויות נושא מאחוריו היסטוריה של תכנון קפדני, ידע טכני רב, שימוש בחומרי גלם איכותיים וידידותיים לסביבה, בקרת איכות מוקפדת ותמחור הוגן.
במהלך השנים רכשה החברה לקוחות נאמנות בכל רחבי סקנדינביה, שנהנות מהמוצרים הרבים המתאימים לקהל יעד מגוון, מגיל הנעורים ועד לנשים בוגרות. הנעליים ופריטי האופנה של T-R-E-N-D Accessories מתאימים לכל אישה רוצה להיראות מעודכנת וליצור מראה אלגנטי ונטול גיל או זמן.
בכל עונה מוציאה החברה קולקצייה חדשה של אביזרי אופנה, מוצרי קוסמטיקה ונעליים תוך התייחסות להשפעות התרבותיות והאופנתיות של התקופה. את מיטב הפריטים מכל קולקציה אנחנו מביאים עכשיו גם לישראל.
T-R-E-N-D– עכשיו גם בישראל
את הפריטים האיכותיים והאלגנטיים של T-R-E-N-D החלטנו להביא לארץ דווקא עכשיו, כאשר העיצוב הסקנדינבי תופס תאוצה ומשפיע על הטרנדים החמים בעולם האופנה והעיצוב לבית. את האקססוריז ופריטי האופנה של AccessoriesT-R-E-N-D אנחנו מציעים למכירה דרך אתר אינטרנט נגיש שמאחוריו ניצב מערך שירות לקוחות הזמין עבורכם בכל שעות היום.
אנחנו מודעים להבדלים בין האקלים בסקנדינביה ובישראל ועושים יחד עם מעצבי החברה בדנמרק שינויים והתאמות שנועדו להתאים את המוצרים לארץ ולאפשר גם לקהל כאן להנות מהאיכות ומהנוחות של המוצרים.
מוצרי אופנה איכותיים – מסקנדינביה באהבה
חברת T-R-E-N-D Accessories בדנמרק לצד הנציגות הישראלית החדשה שבאה לידי ביטוי באתר הזה, פועלות כדי להבטיח שכל מוצר שנשלח אליכן באהבה יעמוד בסטנדרטים הגבוהים שהחברה מכתיבה עבור לקוחותיה בסקנדינביה כבר עשרים שנה. כל מוצר עובר בקרת איכות קפדנית כדי להבטיח שישמש אתכן לאורך זמן ובהנאה רבה.

Show More Less

Informações

Atualizada:

Versão atual: 3.0.0

Requer Android: Android 4.1 or later

Rate

Share by

Recomendado para você