ERLUS Profi-App Dach

3.95 (49)

Работа | 9.4MB

Описание

Alat praktikal untuk pemproses atap profesional
Banyak fungsi berguna dari membuat objek anda sendiri hingga memilih jubin atap hingga pengiraan tepat jumlah kepingan, keselamatan penyedut angin dan sistem perlindungan salji.
Objek: Buat projek bangunan anda sendiri dan kelola
Setiap projek pembinaan dapat dibuat sebagai objek terpisah oleh pengguna aplikasi profesional ERLUS di bawah item menu "Objek" dan dikendalikan pada bila-bila masa dan dari lokasi mana pun. Memasukkan alamat tempat penginapan membolehkan zon penyedut angin dan muatan salji masing-masing di mana harta tanah berada dapat ditentukan melalui poskod. Catatan atau foto objek juga boleh ditambah. Setelah objek dibuat, profesional atap dipandu melalui menu langkah demi langkah sehingga semua data pada atap untuk objeknya yang sekarang lengkap dan dapat dieksport secara langsung sebagai fail PDF sebagai ringkasan objek.
Bentuk atap: Semua mencatat dimensi harta tanah yang relevan
Sama ada panjang kasau dan atap, padang atap, lebar gerbang, ketinggian rabung atau ketinggian harta tanah untuk kemudian menentukan perlindungan salji yang diperlukan - di bawah item menu "bentuk atap "profesional atap secara langsung dapat menemui semua dimensi projek bangunannya yang penting untuk bumbung masuk dan disimpan. Selain itu, dia dapat menentukan lapisan bawah atau permukaan tertutup untuk harta tanah.
Ubin: Pilih jubin atap yang sesuai
Di bawah fungsi "Ubin", pemproses atap kemudian dapat memilih jubin atap yang paling sesuai dengan harta semasa. Untuk tujuan ini, ERLUS AG telah menyimpan semua model jubin atapnya, termasuk dimensinya, varian warna yang tersedia, data teknikal dan gambar. Penerangan produk masing-masing juga dapat dieksport sebagai fail PDF Sebagai perkhidmatan tambahan, hujah terbaik untuk setiap jubin atap diringkaskan sekali lagi secara berasingan.
Alat: Lakukan semua pengiraan secara langsung
Syarikat kini juga telah memasukkan empat alat bantu pengiraan, beberapa di antaranya telah membuktikan diri mereka sebagai alat bantu di laman web ERLUS, dalam aplikasi profesional di bawah menu item "Alat" Terpadu:
- alat bantu atap,
- daftar suku cadang,
- sijil perlindungan salji dan
- kalkulator penghisap angin
"Bantuan atap" mengambil kira penggunaan jubin rabung dan membolehkan pemilihan langsung jubin rabung yang sesuai. Di bawah "Senarai bahagian", profesional dapat mengira dan mengeksport bilangan tepat kawasan yang dipilih dan jubin sambungan rabung untuk projek bangunannya, termasuk peratusan sisa, sisa atau penghentian pemprosesan. Sebagai tambahan - jika perlu - meter lari dari rabung, tebing atau rabung dapat ditambahkan.
Berdasarkan spesifikasi risalah ZVDH "Bahagian pemasangan untuk bumbung", sistem perlindungan salji yang diperlukan dikira di bawah " Perakuan perlindungan salji ". Untuk ini, pengguna dapat menentukan zon beban salji harta tanah - jika belum dikira secara automatik menggunakan poskod harta tanah - serta keselamatan lalu lintas atau perlindungan bahagian bawah bangunan atau struktur bumbung, seperti sebagai kepala cerobong. Kalkulator penghisap angin mengira pendakap ribut yang diperlukan untuk projek pembinaan berdasarkan spesifikasi "Maklumat teknikal - Beban angin pada bumbung dengan jubin bumbung dan penutup jubin bumbung" ZVDH.
Perkhidmatan tambahan
Sebagai paparan masuk, pengguna Aplikasi ERLUS profesional di bawah "Tetapan" memilih antara objek, bentuk atap atau jubin, dan paparan penerangan bantuan, yang secara ringkas menjelaskan setiap item menu, juga dapat disembunyikan. Alamat hubungan untuk pertanyaan berkaitan teknikal atau kandungan, fungsi pelaporan masalah dan pilihan maklum balas untuk menilai aplikasi menyelesaikan tawaran. Ini menjadikan aplikasi profesional ERLUS sebagai teman praktikal dalam perjalanan untuk menyempurnakan atap. Hanya bumbung yang hanya boleh ditutup oleh profesional dan pasukannya.

Show More Less

Что нового ERLUS Profi-App Dach

Schneller, besser, intuitiver.
Mit dem neuen Update erscheint die ERLUS Profi-App nicht nur im neuen Gewand, sondern bringt auch jede Menge Neuheiten mit sich.
Egal, ob Tablet, Smartphone oder dem PC im Büro! Ab sofort arbeitet die ERLUS Profi-App plattformunabhängig! Und das Beste: Mit Deinem ERLUS Account kannst du all Deine Projekte auf jedem Endgerät kinderleicht von überall verwalten.

Информация

Обновлено:

Версия: 2.0.0

Требования: Android 5.0 или более поздняя

Оценка

ПОДЕЛИТЬСЯ

Похожие